نوشته شده توسط : سیاوش کشاورز

صندلی انتظار همانطور که از نام آن پیداست هنگامی‌ استفاده می‌شود که بخواهیم مدت زمان نامشخصی را منتظر باشیم. این انتظار کشیدن در مکان‌های مختلف عموما سخت و کسل کننده می‌باشد که هر کسی حوصله این کار را ندارد که این امری طبیعی است. هیچکس دوست ندارد که به مدت طولانی برای انجام کارهای مختلف منتظر بماند.

برای راحت کردن این موضوع برای اشخاص مختلف، محصولی به وجود آمده که یکی از دسته بندی‌های شرکت پاوید را به خود اختصاص داده است. شما با مشاهده دسته بندی‌ها متوجه انواع صندلی انتظار خواهی شد که این محصولات برای آرامش بخشیدن به مراجعه کنندگان مختلف ساخته شده و هر کدام کاربرد‌های مختلفی دارند.

انواع صندلی انتظار شامل مدل‌های مختلفی است که می‌توانند برای هر جایی استفاده شوند و برای هر مکانی نمونه ای مناسب ساخته شده‌اند که با آشنایی با مدل‌های مختلف آنها تصمیم گیری بهتری خواهی داشت که در قسمت‌های بعدی به این موارد خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید آشنایی بیشتری با این مدل صندلی پیدا کنید و در انتهای مطلب از نحوه خرید نیز برای شما خواهیم گفت.

صندلی انتظار چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده که در فضاهای عمومی‌ قرار گرفته باشید و مدت نامشخصی باید برای دیدار کسی منتظر بمانید. مکان‌هایی مثل مطلب دکتر، سالن‌های آرایشی، فرودگاه، بیمارستان و سازمان‌های مختلف از این دست مکان‌ها هستند که روزانه افراد زیادی در این مکان‌ها رفت و آمد می‌کنند و به همین دلیل نیاز دارند تا فضایی برای منتظر بودن در اختیار داشته باشند. یکی از بهترین راهکار‌ها که در این راستا وجود دارد استفاده از صندلی انتظار است که مدل‌های مختلفی دارد.

صندلی انتظار عمدتا برای استفاده‌ی عموم ساخته شده و دارای انواع مختلفی هستند که بسته به محیطی که استفاده می‌شوند، رنگ بندی و طرح‌های بسیاری دارند که هر کسی می‌تواند مدل مورد نظر خود را تهیه کند. این نوع صندلی‌ها اکثرا برای فضاهای عمومی‌ مثل شرکت و اداره ساخته شده‌اند و ظاهر ساده ای دارند که به دور از هرگونه اضافاتی هستند.

انواع صندلی انتظار کدامند؟

همانطور که در قسمت‌های قبلی گفته شد، صندلی انتظار مدل‌های متنوعی دارد که این تنوع در رنگ، ساختار و طراحی، ظرفیت و تعداد به چشم می‌خورد. برای مثال در مکان‌هایی مثل مراجعه کننده‌های کمی‌وجود دارد، مثل اداره‌ها و شرکت‌ها، از مدل‌های تک نفره استفاده می‌شود و همچنین در مکان‌های شلوغ و پر تردد مثل بانک‌ها و بیمارستان‌ها از صندلی‌های انتظار چند نفره استفاده می‌شود.

در فضاهای کوچک نیز بحث دکوراسیون مطرح می‌شود که در این صورت باید حساسیت بیشتری به خرج دهید و محصولی تهیه کنید که در عین صرفه جویی در فضا بتوانید حس خوبی را به محیط اطرف خود منتقل کند. در ادامه با انواع صندلی انتظار بیشتر آشنایی پیدا خواهد کرد و می‌توانید با توجه به ویژگی‌ها و کارایی‌های آنها بهترین مدل را خریداری کنید.

صندلی انتظار ارزان

صندلی انتظار به دلیل تنوع زیادی که دارد که توسط تولید کننده‌های مختلفی به تولید می‌رسد و به همین دلیل هر کدام ممکن است قیمت‌های مختلفی دارند. شرکت پاوید یکی از بهترین تولید کننده‌های انواع صندلی انتظار بوده که همواره بالاترین کیفیت را در نظر می‌گیرد. اما موردی که باعث شده تا مشتریان رضایت زیادی از پاوید داشته باشند، قیمت بسیار مناسبی است برای محصولات انتخاب شده است.

نکات مهم هنگام خرید صندلی انتظار

  • طراحی صندلی باید متناسب با دکوراسیون و محل کار شما باشد پس به ظاهر و ساختار آن دقت کنید.
  • راحت بودن صندلی انتظار یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که می‌تواند انتظار کشیدن مراجعه کنندگان را راحت تر کند.
  • جنس صندلی‌های انتظار باید با توجه به موارد مورد نیاز شما باشد. از تهیه صندلی انتظار‌های لوکس برای مکان‌های پر تعدد خودداری کنید.
  • از مکان‌های مطمئن خرید خود را انجام دهید و حتما گارانتی بالای 2 سال تهیه کنید.

جمع بندی انواع صندلی انتظار

صندلی انتظار می‌تواند یکی از مهمترین محصولاتی باشد که برای اداره‌ها و فضاهای کاری استفاده می‌شود. این نوع صندلی تنوع زیادی داشته که این تنوع نه تنها در رنگ بندی، بلکه در طراحی جنس ، ظرفیت و قابلیت‌های آنها به چشم می‌خورد. شرکت پاوید به عنوان یکی از تولید کننده‌هایی است که در سالهاست در این تولید این انواع صندلی انتظار فعالیت داشته و طیف گسترده‌ای از صندلی‌های انتظار را به بازار عرضه کرده است.

 



:: برچسب‌ها: انواع صندلی انتظار , خرید صندلی انتظار , قیمت صندلی انتظار , صندلی انتظار ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیاوش کشاورز

یکی از قسمت‌های مهم در هر سازمان و اداره ای، اتاق مدیریت آن است. در این اتاق، تنها فضا و جو حاکم بر آن نیست که حائز اهمیت است؛ بلکه چیدمان و جلوه‌های بصری موجود در اتاق مانند صندلی مدیریتی نیز، می‌تواند در جذب مشتری نقش زیادی داشته باشد. در چیدمان یک محیط، انتخاب مبلمان باید بر اساس عواملی همچون رنگ، نور، نوع دکوراسیون محیط کار و … باشد. در این میان صندلی‌های مدیریتی از مهم ترین عوامل و تجهیزات تشکیل دهنده اتاق مدیریت هر سازمان و اداره‌ای می‌باشد چرا که می‌تواند نشان دهنده تمایز جایگاه مدیر و مسئول اتاق با سایرین باشد، این مسئله در سر تا سر دنیا وجود داشته و از اصول اولیه چیدمان هر دفتر کاری می‌باشد.

خرید صندلی مدیریتی

صندلی مدیریتی همواره باید دارای ظاهر زیبا و جذابی باشد و در عین حال نسبت به صندلی‌های کنفرانسی، کارمندی، انتظار و … ابعاد بزرگ‌تری داشته باشد تا زمانی که فرد مسئول بر روی آن می‌نشیند علاوه بر زیبایی، راحتی مثال زدنی نیز داشته باشد چرا که ممکن است جناب مدیر در طول روز برای مدت زمان طولانی مجبور به نشستن روی صندلی شده و به انجام کارهای خود مشغول شود؛ از این رو داشتن یک صندلی کاربردی مناسب از ابتدایی‌ترین نکات طراحی و چیدمان دفاتر کاری می‌باشد. پس هنگام خرید صندلی برای مدیر می‌بایست سراغ چنین صندلی‌هایی رفت چرا که تمامی این صندلی‌ها دارای کلاس بندی و دسته بندی خاص خود می‌باشند و خرید از دسته بندی دیگر اشتباه می‌باشد.

شرکت مبلمان اداری پاوید دارای انواع مختلف صندلی‌ها بوده و برای بخش مدیریتی دفاتر شما می‌توانید با گشت و گذاری کوتاه در بخش صندلی‌ مدیریتی بهترین و مناسب‌ترین صندلی مدیریت را بر اساس سلیقه خود پیدا کنید، در این صندلی‌ مدیریت از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات استفاده شده است که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت چرا که مجموعه پاوید معتقد است کاربران و مشتریان خود هر چه بیشتر و بهتر از صندلی که قصد خرید آن را دارند داشته باشند، بهتر می‌توانند کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند و در ادامه پس از خرید حس رضایت کامل داشته باشند.

در خرید صندلی مدیریتی باید به مواردی دقت کنید که از مهمترین این موارد باید قسمت تنظیمات صندلی اشاره کرد. در این مورد باید دقت داشته باشید که صندلی‎‌ای که خریداری می‌کنید باید قابلیت تنظیم پشتی و شیب داشته باشد تا بتوانید از آن به راحت ترین شکل ممکن استفاده کنید و به فعالیت‌های خود بپردازید. صندلی‌های مدیریتی تولید شده توسط شرکت پاوید شامل مکانیزم‌های مخصوصی برای این کار می‌باشد و از آنجایی که مدل‌های متنوعی از این نوع محصولات در پاوید تولید می‌شود بست به نوع صندلی دارای مکانیزم‌های دو کاره و تک کاره هستند و شما بسته به نیاز خود می‌توانید صندلی‌ ای مطابق با سلیقه و استفاده خود تهیه کنید.

قیمت صندلی مدیریتی به چه عواملی بستگی دارد؟

  • نوع روکش به کار رفت
  • طراحی و ساختار
  • مکانیزم‌های کنترلی برای تنظیم ارتفاع و شیب
  • پایه‌های صندلی مدیریتی
  • چرخ‌ها
  • دسته‌ها و پد استفاده شده روی آن‌ها
  • گردنی و پشت سری

این موارد از اصلی ترین قسمت‌های صندلی مدیریتی می‌باشد که در قیمت آن تاثیر زیادی داشته و قبل از خرید بهتر است که موارد مورد نیاز خود را بدانید تا بتوانید بهترین مدل را خریداری کنید.

ویژگی‌های صندلی مدیریتی کدامند؟

  • قابلیت تنظیم پشتی و ارتفاع
  • طراحی آرگونومیک برای جلوگیری از خستگی ناشی از استفاده زیاد
  • محافظت از ستون فقرات و گردن
  • پشتیبانی مناسب از دست‌ها و آرنج
  • بدنه‌ی قابل تنفس و ضد تعریق
  • نشیمنگاه و پشتی نرم و راحت

اولین و ساده‌ترین ویژگی که باید به آن اشاره کرد این است که صندلی مدیریتی در ابتدا می‌بایست قابلیت چرخش 360 درجه را دارا باشند تا امکان چرخش به هر سمتی را هنگامی که روی آن نشسته‌اید داشته باشید. صندلی‌هایی این قابلیت را دارند که پایه‌های آن‌ها ثابت نباشد.چرخش 360 درجه سبب شده تا مدیران بتوانند به راحتی به هر طرف حرکت کنند و دسترسی به قسمت‌های مختلف میز خود داشته باشند. زیرا بسیاری از دفاتر مدیریت علاوه بر میز اصلی دارای میزهایی در قسمت‌های کناری و پشت هستند و این مدل صندلی‌ها باید به گونه‌ای باشد تا مدیران بتوانند به آنها نیز دسترسی داشته باشند.

صندلی مدیریتی از کجا بخریم؟

صندلی مدیریتی یکی از مهمترین وسیله‌هایی است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در اتاق مدیریت ایفا کند. داشتن یک صندلی مناسب می‌تواند بازدهی مدیران را بهبود ببخشید و عملکرد آنها را بهتر کند. پس بهتر است در خرید این محصول دقت زیادی داشته باشید، زیرا کاریی شما تا حد زیادی وابسته به آن است. این مدل از محصولات در فروشگاه پاوید با طرح‌ها و مدل‌های مختلفی به تولید رسیده. در این دسته بندی شما می‌توانید تنوع آن‌ها را مشاهده کنید و پس از خواندن جزئیات هر محصول نسبت به خرید صندلی مدیریت مورد نیاز خود اقدام کنید که به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان قابل انجام است. همچنین می‌توانید با همکاران ما در فروشگاه پاوید برای دریافت راهنمایی و مشاوره تماس بگیرید تا بهترین نوع صندلی را برای خود تهیه کنید و از نشستن و فعالیت روی آن لذت ببرید.

 



:: برچسب‌ها: خرید صندلی مدیریتی , صندلی مدیریتی ارزان , صندلی اتاق مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیاوش کشاورز

به عنوان یکی از کاربردی ترین مدل‌های صندلی اداری، باید به صندلی پشت توری اشاره کرد که استفاده از آن مزیت‌های زیادی داشته و به خصوص در فصل گرما و محیط‌ های گرم می‌تواند استفاده‌های بسیاری داشته باشد. این محصول مدلی دیگر از صندلی‌های تولید شده توسط شرکت پاوید است که قابلیت‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به طراحی مناسب، وجود مکانیزم‌های مختلف و کیفیت بالای ساخت آنها اشاره کرد که باعث شده تا خریداران به سمت آن جذب شده و فروش بالایی را با خود به همراه داشته باشند.

طراحی صندلی پشت توری باید چگونه باشد؟

صندلی‌های اداری معمولا از طراحی‌های متنوعی برخوردارند و مدل‌های متنوعی از آنها در بازار موجود بوده که یکی از پراستفاده ترین مدل‌ها، صندلی پشت توری است که از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و مشتریان خاص خود را دارد. شرکت پاوید نیز به عنوان یکی از بهترین تولید کننده‌های این محصولات مدل‌های بسیاری از این محصول را به بازار عرضه کرده که فروش بالایی را با خود به همراه داشته. در مورد این محصول اولین ویژگی که به چشم می‌خورد طراحی ظاهری آن است. در این باره باید گفت که این محصول دارای قسمت‌های مختلفی است که راحتی شما را تأمین می‌کند.

صندلی کارمندی کد K 140 گلدوزی

مشاهده مشخصات و خرید صندلی کارمندی کد k140

ویژگی های طراحی صندلی پشت توری

با داشتن یک صندلی پشت توری که تمام ویژگی‌های مورد نیاز را داشته باشد و از طرف دیگر بتواند از تعریق مدیران و کارمندان جلوگیری کند می‌توانید از خستگی افراد جلوگیری کنید که با این کار خروجی باکیفیت تری خواهی داشت ضمن اینکه در روحیه افراد نیز بسیار تأثیر گذار است. این محصول می‌تواند در ماه‌‌های گرم سال استفاده‌های زیادی داشته باشد و همچنین برای مکان‌هایی که از محیط‌های گرمتری برخوردارند بسیار مناسب می‌باشد و با کمک قابلیت ضد تعریق صندلی می‌توانید از بروز چنین مشکلی جلوگیری کنید.به صورت کلی صندلی پشت توری باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • قسمت توری باید مقاومت بالایی داشته باشد تا در صورت تکیه دادن پاره نشود.
  • فقط توری بودن باعث ضد تعریق شدن نخواهد شد.متریال استفاده شده در صندلی نیز باید ضد تعریق باشد.
  • صندلی پشت توری باید به گونه‌ای باشد که هنگام تکیه دادن زیاد ارتعاش نداشته باشد.
  • قسمت توری نه باید زیاد محکم و یا زیاد شل باشد.

مزایای صندلی پشت توری

از طرف دیگر قسمت پشتی صندلی پشت توری نیز دارای زاویه 110 درجه می‌باشد که بهترین زاویه برای صندلی بوده و به همین دلیل شما دچار خستگی نخواهی شد. همچنین دارا بودن توری در این قسمت می‌تواند کمر شما را خنک تر کند و به همین دلیل در استفاده‌های طولانی مدت مشکلی نخواهی داشت. اگر جزو کسانی هستید که برای ساعت‌ها پشت میز خود می‌نشینید پس ممکن است نیاز به استراحت‌های کوتاه مدت داشته باشید. در این صورت می‌توانید با استفاده از مکانیزم تعبیه شده برای آن شیب آن را تنظیم کنید تا بتوانید صندلی را مطابق با نیاز خود استفاده کنید.

صندلی پشت توری چه قابلیت هایی دارد؟

صندلی پشت توری پاوید از جک‌های تایوانی در قسمت زیرنشیمنگاه بهره می‌برد که این مدل بهتری جک موجود در ساخت این محصولات است که مقاومت بسیاری در مقابل فشار داشته و به همین دلیل می‌تواند وزن‌های بالا را به خوبی تحمل کند.اگر جزو افراد سنگین وزن هستید مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد و به راحتی قادر به استفاده از صندلی هستید.

یکی از عواملی که در مقاومت کلی بدنه تأثیر گذار بوده نوع متریال به کار رفته در زیر قسمت‌های چرمی است. در این مدل صندلی از کلاف چوبی 9 لایه استفاده شده که با روکشی از جنس چوب درخت سنوبر همراه شده که بسیار ضربه پذیر بوده و به همین دلیل از اثر وارد آمدن ضربه دچار آسیب دیدگی نخواهد شد.

جمع بندی ویژگی های صندلی پشت توری

صندلی پشت توری یکی از انواع صندلی مدیریت بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد. این نوع صندلی که در شرکت پاوید تولید می‌شود از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد که افراد مختلف می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود و همچنین دکور فضای مورد مصرف، بهترین صندلی توری را تهیه کنند. رنگ بندی‌های جذاب، ساختار‌های شیک و زیبا و همچنین راحتی بسیار زیبای این مدل محصول از دلایل تهیه آن بوده که حس خوبی را برای شما در پی خواهد داشت.

در کنار ظاهر جذاب مواد اولیه به کار رفته در این محصولات درجه یک بوده اند و کیفیت مثال زدنی آنها نتیجه سالها فعالیت شرکت پاوید در این خصوص بوده است. برای تهیه این محصول کاربردی می‌توانید همین حالا با شرکت پاوید تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و از 2 سال گارانتی این شرکت بهره‌مند شوید.



:: برچسب‌ها: خرید صندلی پشت توری , صندلی پشت توری ارزان , قیمت صندلی پشت توری , صندلی اداری ضد تعریق ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 | نظرات ()